יום חמישי, 19 במרץ 2009

לימוד אנגלית בחינם לחלוטין - שווה הרבה כסף!!!!

את המתנה הבאה אומנם לא מקבלים בדואר וזו לא חבילה גדולה ושמנמנה שתחכה לכם בתיבהאבל מבין כל המתנות באתר, זו המתנה ששווה הכי הרבה!!!כמה כסף אתם (או ההורים שלכם) מוציאים על שיעורים פרטיים באנגלית כל חודש?עכשיו כבר אין צורך לבזבז הרבה כסף על מורה פרטי!אתר חדש מציע לתת לכם מתנה ששווה המון - לימוד אנגלית ע"פ שיעורים מסודרים בוידאו עם דוגמאות מפורטות על כל דבר ומבחנים מסכמים.ממש כמו בכתה, רק שכאן אתם יושבים לכם בכיף מול המחשב וצופים בשיעורים ובדוגמאות שמעבירים צוות המורים של האתר.אני חייב לציין שאני התרשמתי ממנו לטובה ולפי מה שראיתי, ההסברים בשיעורי הוידאו ממש מובנים והמבחנים מועילים ביותר להעלאת רמת האנגלית שלכם.מתוך האתר:
אתר לימוד אנגלית הוא קורס שלם ללימוד השפה האנגלית און ליין חינםהכולל 122 שיעורים משולבי וידיאו וטקסט בהנחיית עדי טופול ואהרון קפלן.השיעורים מסווגים ל-3 רמות לימוד. כל הטקסטים ניתנים להדפסה.בתום לימוד מקבץ של עשרה שיעורים ניתן להיבחן ב-5 סוגי מבחנים באותה רמה,
שמתאימים לאותו מקבץ. בסיום המבחן נקבע הציון מיידית.
כיצד מתחברים לאתר:לאחר מילוי הטופס, האתר ישלח אליכם את סיסמתכם ואת שם המשתמש שלכם.עם קבלתם, תוכלו להתחבר לאתר מיד באמצעות לוח ההתחברות.בשלב זה תוכלו להתחיל ללמוד אנגלית. בהצלחה! לרשותכם - שירותי תמיכה טכנית.צוות שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית של האתר עומד לשירותכם. בכל שאלה או תקלה אתם מוזמנים לפנות לטל` שיחת חינם 1800-202-555.


קישור :


http://www.limudanglit.co.il/sign_form.asp

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה